مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا

 

ثبت شرکت در کانادا

مهاجرت به کانادا از طریق طیف وسیعی از برنامه ها امکان پذیر است.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چگونه برنامه مهاجرتی مناسب به کانادا را برای خود انتخاب کنید، در جای درستی هستید.

این بخش به شما در پاسخ به این سوال کمک می کند:  چگونهمهاجرت به کانادا کنم؟

بخش مهاجرت ما به کانادا دارای سه دسته برنامه اصلی است که باید در نظر بگیرید:

  • اقامت دائم برنامه های مهاجرت به کانادا طولانی مدت، از جمله برنامه های اقتصادی (شامل  اکسپرس اینتری ) و  حمایت مالی خانواده .
  • مجوزهای کاری برنامه هایی که به شما امکان می دهد برای مدت محدودی در کانادا کار کنید.
  • مجوزهای تحصیلی اجازه تحصیل در موسسات تایید شده، با امکان کار در حین و پس از تحصیل و گزینه هایی برای انتقال به اقامت دائم.

از گزینه‌های زیر، روی مناسب‌ترین وضعیت کلیک کنید تا ببینید در صورت وجود کدام گزینه (ها) برای مهاجرت به کانادا ممکن است برای شما و خانواده‌تان در دسترس باشد.

اگر بیش از یکی از شرایط ذکر شده در بالا در مورد شما صدق می کند، ما شما را تشویق می کنیم که تحقیقات خود را با هر موقعیتی که ابتدا فهرست شده است، شروع کنید.

با این حال، مطمئن شوید که گزینه(های) بالقوه دیگر را نیز بررسی کنید.

اگر هیچ یک از شرایط ذکر شده برای شما صدق نمی کند، دلتان را از دست ندهید – ممکن است همچنان واجد شرایط مهاجرت به کانادا باشید.

طیف وسیعی از گزینه های ذکر شده در زیر را بررسی کنید تا دریابید که کدام مسیر ممکن است برای شما مناسب باشد، و برای بررسی واجد شرایط بودن خود از برنامه Come to Canada Wizard دولت کانادا استفاده کنید .

نحوه مهاجرت به کانادا به عنوان کارگر

برای درک گزینه های اصلی مهاجرت کاری به کانادا به این ویدیو نگاهی بیندازید:

 

مهاجرت اقتصادی به کانادا

اکسپرس اینتری

نمای کلی اکسپرس اینتری

مهاجرت به کانادا از روش  اکسپرس اینتری  به کانادا برای کارگران ماهر، بازرگانان و فارغ التحصیلان خارجی با توانایی زبان انگلیسی و/یا فرانسوی آزاد است. افراد در هر سنی ممکن است کاندید شوند، اما اولویت با کارگران جوانتر است که به دنبال مهاجرت به کانادا هستند.

از ژانویه 2015، افراد واجد شرایط می توانند علاقه خود را برای اقامت دائم کانادا اعلام کنند. واجد شرایط بودن ممکن است از طریق  برنامه کارگران ماهر فدرال ،  کلاس تجربه کانادایی ، یا  برنامه مشاغل ماهر فدرال باشد .

به داوطلبان بر اساس تحصیلات، سوابق شغلی و سایر جزئیات شخصی امتیازی (از 1200 امتیاز) تعلق می گیرد و در مقایسه با سایر کاندیداها تحت آنچه سیستم رتبه بندی جامع (CRS) نامیده می شود رتبه بندی می شود .

هنگامی که  قرعه کشی از استخر اکسپرس اینتری  رخ می دهد، از کاندیداهای رتبه برتر  دعوت می شود تا  برای اقامت دائم کانادا درخواست دهند. در حین حضور در استخر، داوطلبان می توانند با اثبات عوامل سرمایه انسانی بهتر، به عنوان مثال با شرکت مجدد در آزمون زبان یا تکمیل تجربه کاری اضافی، تلاش کنند تا  مجموع امتیازات CRS و در نتیجه رتبه خود را افزایش دهند.

علاوه بر این، یک نامزد ممکن است یک پیشنهاد شغلی واجد شرایط یا یک نامزدی استانی را از طریق یکی از برنامه‌های نامزد استانی (PNP) همسو با اکسپرس اینتری دریافت کند   . نامزدی استانی بسیار ارزشمند است، زیرا منجر به اعطای 600 امتیاز CRS اضافی به نامزد می شود که سپس از وی دعوت می شود تا در قرعه کشی بعدی از استخر درخواست دهند.

سیستم مهاجرت به کانادا اکسپرس اینتری از داوطلبان دعوت می کند تا از طریق چهار برنامه مختلف درخواست دهند. اینها هستند:

  • برنامه کارگران ماهر فدرال (FSW) برای کسانی که بیش از یک سال سابقه کار ماهر دارند.
  • کلاس تجربه کانادایی (CEC) مناسب برای کارگران خارجی که تجربه کاری قانونی در کانادا به دست آورده اند (مثلاً از طریق برنامه IEC) و اکنون به دنبال اقامت دائم هستند.
  • برنامه تجارت ماهر فدرال (FST) برای کسانی طراحی شده است که دارای صلاحیت در یک تجارت ماهر هستند.
  • برنامه نامزدهای استانی (PNP) استان ها و مناطق کانادا می توانند افرادی را در این مجموعه که علاقه مند به زندگی و کار در یک استان یا منطقه خاص هستند، نامزد کنند.

معیارهای هر برنامه متفاوت است و امکان واجد شرایط بودن برای بیش از یک برنامه وجود دارد. برای مثال، اگر ترکیبی از تجربه کاری خارجی و کانادایی دارید، ممکن است واجد شرایط FSWC و CEC باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه ها، به  راهنمای اکسپرس اینتری کانادا مراجعه کنید .

مهاجرت به کاناداکلاس تجربه کانادایی

کارگران خارجی که حداقل یک سال سابقه کار ماهر در کانادا را در سه سال گذشته گذرانده باشند، می توانند از طریق کلاس تجربه کانادایی مهاجرت دائم به کانادا را دنبال کنند.

داوطلبان تحت کلاس تجربه کانادایی باید یک نمایه اکسپرس اینتری ایجاد کنند و  قبل از ارسال درخواست از طریق اکسپرس انتری برای مهاجرت به کانادا دعوت شوند (برای جزئیات بیشتر به بالا مراجعه کنید).

چه مزیتی دارد؟

  • کاندیداها حداقل یک سال سابقه کار در کانادا داشته باشند. این یک عامل بسیار ارزشمند تحت سیستم جامع رتبه‌بندی (CRS) است ، و به این ترتیب، به این متقاضیان چیزی شبیه به “شروع اولیه” در برابر سایر نامزدهای موجود در استخر می‌دهد.
  • از آنجایی که مدارک مورد نیاز حداقل است، درخواست ها به سرعت و اغلب در عرض سه تا چهار ماه پردازش می شوند.
  • متقاضیان نیازی به ارائه مدرکی مبنی بر وجوه تسویه حساب ندارند.

برنامه کارگران ماهر فدرال

متخصصان و کارگران ماهر در سراسر جهان که می خواهند به طور دائم به کانادا مهاجرت کنند.

افراد علاقه مند بر اساس سیستم امتیازدهی FSWC ارزیابی می شوند و برای واجد شرایط بودن باید حداقل 67 امتیاز در این شبکه (از 100) کسب کنند. امتیاز برای سن، توانایی زبان، سطح تحصیلات، تجربه کاری، داشتن یا نداشتن پیشنهاد شغلی و برخی عوامل سازگاری اعطا می شود.

نامزدهای واجد شرایط باید یک نمایه اکسپرس انتری ایجاد کنند و قبل از ارسال درخواست از طریق اکسپرس اینتری از آنها دعوت شود که درخواست دهند (برای جزئیات به بالا مراجعه کنید).

مهاجرت دائم به کانادا

برنامه های نامزد استانی

افرادی که قصد اقامت در یک استان خاص را دارند و می توانند توانایی خود را برای استقرار در اقتصاد استان ثابت کنند.

جریان‌های PNP اغلب به نفع افرادی است که از طریق تجربه کاری، تحصیلی یا روابط خانوادگی با استان ارتباط قبلی دارند، اگرچه در برخی موارد برخی از افراد بدون ارتباط قبلی با استان ممکن است واجد شرایط درخواست یا دعوت به درخواست باشند، بر حسب مورد. بودن.

برنامه آزمایشی مهاجرت اقیانوس اطلس

افراد دارای پیشنهاد شغلی در یکی از استان های اقیانوس اطلس، یعنی نوا اسکوشیا، نیوبرانزویک، جزیره پرنس ادوارد، یا نیوفاندلند و لابرادور.

برنامه AIPP به سه زیر برنامه تقسیم می شود: برنامه با مهارت بالا آتلانتیک، برنامه مهارت متوسط ​​آتلانتیک و برنامه فارغ التحصیل بین المللی آتلانتیک.

نمودار اطلاعاتی زیر که توسط اداره مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا (IRCC) ارائه شده است، فرآیند AIPP گام به گام برای مهاجرت به کانادا را نشان می دهد.

چه مزیتی دارد؟

کارفرمایان ثبت نام شده نیازی به دریافت ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) ندارند تا پیشنهاد شغل تحت این برنامه معتبر تلقی شود. این روند استخدام را برای کارفرمایان و متقاضیان به طور یکسان ساده می کند. علاوه بر این، کارفرمایان باید با یک سازمان شهرک شناخته شده شریک شوند، که به متقاضیان و خانواده‌هایشان در صورت لزوم کمک می‌کند تا در محیط جدید خود مستقر شوند.

مهاجرت به کبک

افراد و خانواده هایی که می خواهند به طور دائم در استان کبک، تنها استان عمدتا فرانسوی زبان کانادا، محل زندگی شهر مونترال، اقامت کنند.

چگونه کار می کند؟

کبک مهاجران اقتصادی خود را انتخاب می کند که برای آنها گواهی انتخاب کبک (CSQ) صادر می شود. با یک CSQ، فرد می‌تواند برای دریافت اقامت دائم به دولت کانادا درخواست دهد. گواهینامه ها برای کارگران ماهر تحت برنامه کارگران ماهر کبک ، برای دانشجویان بین المللی، فارغ التحصیلان و کارگران در کبک تحت برنامه تجربه کبک (PEQ) و برای افراد مختلف تجاری تحت یکی از برنامه های مهاجرت تجاری کبک (که در زیر توضیح داده شده است) صادر می شود. ).

مهاجرت دائم به کانادا

برنامه سرمایه گذار مهاجر کبک

افراد دارای ارزش خالص بالا که مایل به سرمایه گذاری غیرفعال در استان کبک هستند.

بر اساس مقررات برنامه بازنگری شده که در سال 2018 معرفی شد، متقاضیان یک سرمایه گذاری مدت پنج ساله به مبلغ  1200000 دلار کانادا  با یکی از شرکت های تابعه Investissement Québec انجام می دهند که برای آن تبعه خارجی با یک واسطه مالی مجاز برای شرکت در برنامه یک قرارداد سرمایه گذاری منعقد کرده است.

توافقنامه سرمایه گذاری یکی از اسنادی است که باید همراه با درخواست گواهی انتخاب کبک (CSQ) ارائه شود، که باید قبل از درخواست متقاضی و اعضای خانواده همراهش، در صورت وجود، برای مهاجرت به کانادا به دست آید.

ثبت شرکت در ایسلندبرنامه کارآفرینی کبک

صاحبان مشاغل باتجربه که مایل به ایجاد یا کسب یک کسب و کار در استان کبک هستند.

متقاضیان واجد شرایط درخواستی را برای گواهی انتخاب کبک (CSQ) ارسال می کنند. الزامات شامل داشتن دارایی خالص حداقل 300000 دلار و حداقل دو سال تجربه در اداره یک کسب و کار است که در طول پنج سال گذشته به دست آمده است. با داشتن CSQ، متقاضی و اعضای خانواده همراهش، در صورت وجود، می توانند برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

چه مزیتی دارد؟

در دوره های پذیرش قبلی، متقاضیانی که توانایی زبان فرانسه داشتند، مجاز بودند خارج از سهمیه تعیین شده درخواست دهند و به آنها برتری نسبت به سایر متقاضیان می داد. این خط‌مشی ممکن است برای چرخه‌های مصرف آتی وجود داشته باشد یا نباشد.

برنامه خوداشتغالی کبک

کارگران خوداشتغال با دارایی خالص حداقل 100000 دلار و حداقل دو سال تجربه در حرفه تجارت که مایل به فعالیت در کبک هستند.

متقاضیان واجد شرایط درخواستی را برای گواهی انتخاب کبک (CSQ) ارسال می کنند. با داشتن CSQ، متقاضی و اعضای خانواده همراهش، در صورت وجود، می توانند برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

چه مزیتی دارد؟

در حالی که تحت اکثر برنامه های مهاجرت اقتصادی کانادا، اثبات خوداشتغالی ممکن است دشوار باشد یا به طور کلی به عنوان تجربه کاری شناخته نشود، برنامه خوداشتغالی کبک، خوداشتغالی را ترویج می کند و به افراد خوداشتغالی راهی برای اقامت دائم کانادا ارائه می دهد.

مهاجرت به کانادا از روش ویزای استارتاپ کانادا

کارآفرینان با مهارت ها و پتانسیل ایجاد مشاغل نوآورانه در کانادا که می توانند برای کانادایی ها شغل ایجاد کنند و در مقیاس جهانی به رقابت بپردازند.

برنامه استارت‌آپ کارآفرین یک برنامه نسبتاً جدید برای انتخاب برنامه‌های مهاجرت به کانادا تجاری به کانادا است.

چگونه کار می کند؟

با حمایت یک سازمان تعیین شده (لیست شامل صندوق های سرمایه گذاری خطرپذیر، گروه های سرمایه گذار فرشته، و مراکز رشد کسب و کار)، متقاضیان همچنین باید شرایط زبان را برآورده کرده و مدرکی مبنی بر تسویه وجوه ارائه کنند.

متقاضیان واجد شرایطی که گواهی تعهد و نامه پشتیبانی صادر شده توسط یک سازمان تعیین شده را دریافت کرده اند، می توانند قبل از ارائه درخواست برای اقامت دائم، واجد شرایط مجوز کار کوتاه مدت باشند.

در زمان دریافت اقامت دائم متقاضیان باید:

  • ارائه مدیریت فعال و مستمر کسب و کار از داخل کانادا؛
  • نشان می دهد که بخش اساسی از عملیات کسب و کار در کانادا اتفاق می افتد. و
  • نشان می دهد که کسب و کار در کانادا ثبت شده است

 

مهاجرت به کانادا از روش خانوادگی

اسپانسر همسر

همسران و شرکای عادی شهروندان کانادایی و مقیم دائم، جایی که زوج مایل به اقامت دائم در کانادا هستند.

یک رابطه عرفی زمانی است که یک زوج حداقل 12 ماه در رابطه ای که می تواند به هم وابسته بودن آن ثابت شود، زندگی مشترک داشته باشند.

همانطور که در تمام برنامه های مهاجرتی کانادا وجود دارد، روابط همجنس گرا بر اساس همان معیارهای واجد شرایط بودن روابط جنسی مخالف ارزیابی می شود.

در شرایطی که شخص مورد حمایت در خارج از کانادا اقامت دارد، مسیر اسپانسر Outland راهی است که باید طی شود.

این بدان معناست که درخواست اسپانسر به یک دفتر ویزا واقع در خارج از کانادا، معمولاً در کشور اصلی یا کشور محل اقامت شخص اسپانسر ارائه می شود، اگرچه ممکن است در نهایت درخواست در یک کشور ثالث بررسی شود.

اگر شخص مورد حمایت در حال حاضر در کانادا است – به عنوان مثال به عنوان یک کارگر، دانشجو یا بازدید کننده – مسیر حمایت داخلی ممکن است یک گزینه باشد. تحت حمایت داخلی، شخص مورد حمایت ممکن است یک مجوز کار آزاد دریافت کند، که به فرد حمایت شده اجازه می دهد در کانادا کار کند، تا زمانی که در مورد درخواست تصمیم گیری شود.

برنامه پدر و مادر و پدربزرگ

والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ های غیر کانادایی شهروندان و مقیم دائم کانادا.

در طی یک دوره مشخص، دولت کانادا به اسپانسرهای بالقوه اجازه می دهد تا فرم علاقه به حامی را به صورت آنلاین ارسال کنند.

پس از پایان این دوره، دولت از منتخبی از این حامیان بالقوه دعوت کرد تا درخواستی را برای حمایت از والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ خارجی خود برای مهاجرت به کانادا ارائه دهند. همه حامیان بالقوه ای که فرم را ارسال کرده اند متعاقباً برای درخواست دعوت نمی شوند، اگرچه ممکن است در مرحله بعدی دعوت شوند.

چه مزیتی دارد؟

اکثر کشورها اجازه نمی دهند والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ های مهاجران و شهروندان تابعیت شده خودشان مهاجر شوند.

بنابراین برنامه پدر و مادر و پدربزرگ فرصتی نادر برای این سطح از مهاجرت مبتنی بر خانواده از طریق کانال های قانونی است. والدین و پدربزرگ ها و مادربزرگ های تحت حمایت ممکن است از تمام حقوق و امتیازات مرتبط با وضعیت اقامت دائم کانادا، از جمله حق کار در هر مکانی در کانادا، و دسترسی به مراقبت های بهداشتی با بودجه عمومی و سایر مزایا برخوردار شوند.

حمایت از فرزند (فرزندان) وابسته

فرزندان خارجی شهروندان کانادایی و مقیم دائم. کودکان وابسته ممکن است تا 21 سال سن داشته باشند.

IRCC برنامه ها را به طور مداوم دریافت می کند – هیچ دوره پذیرش یا محدودیتی برای درخواست های دریافتی وجود ندارد. واجد شرایط بودن بر اساس روابط خانوادگی بین اسپانسر و شخص حمایت شده تعیین می شود.

مهاجرت دائم به کانادا

به خانواده‌ها اجازه می‌دهد در کنار هم بمانند، اصل اصلی تعهد مهاجرت کانادا.

برنامه های اسکان مجدد پناهندگان و بشردوستانه

افرادی که به دلیل ترس موجه از آزار و شکنجه از کشورهای خود گریخته اند.

سیستم پناهندگی کانادا دو بخش اصلی دارد:

  • برنامه پناهندگی و اسکان بشردوستانه، برای افرادی که نیاز به محافظت از خارج از کانادا دارند.
  • آژانس پناهندگان سازمان ملل متحد (UNHCR)، همراه با حامیان مالی خصوصی، پناهندگان را برای اسکان مجدد شناسایی می کند. شخص نمی تواند مستقیماً برای مهاجرت به کانادا اقدام کند. پس از شناسایی، رسیدگی به پرونده ها زمان می برد.
  • برنامه پناهندگی در کانادا برای افرادی که از داخل کانادا درخواست حمایت از پناهندگی می کنند. برنامه پناهندگی برای حمایت از پناهندگان در کانادا کار می کند که ترس موجهی از آزار و اذیت دارند یا در خطر شکنجه یا مجازات ظالمانه یا غیرعادی در کشورهای خود هستند.

مجوزهای کار موقت

تجربه بین المللی کانادا (IEC)

مهاجرت به کانادا از روش

برنامه IEC برای  دارندگان گذرنامه از بیش از کشورها، از جمله استرالیا، بریتانیا و ایرلند، با سن زیر 30 یا 35 سال بسته به کشور است. می‌توانید تفکیک کامل کشورهای واجد شرایط و شرایط سنی را در این فهرست ببینید .

هر ساله تعدادی مجوز کار به هر کشور شرکت کننده داده می شود. داوطلبان می توانند به وب سایت مهاجرت دولت به کانادا مراجعه کرده و تمایل خود را برای دریافت یکی از این مجوزهای کاری به مقامات اطلاع دهند.

پس از ارسال این ابراز علاقه، نامزدها ممکن است دعوت نامه ای برای درخواست مجوز کار دریافت کنند. با این دعوت نامه، داوطلبان می توانند فرم ها را ارسال کرده و هزینه های درخواست را پرداخت کنند. متقاضیان موفق یک نامه معرفی دریافت می کنند که در بدو ورود به کانادا ارائه می شود تا مجوز کار صادر شود.

چه مزیتی دارد؟

برای داوطلبان واجد شرایط، معمولاً یک راه آسان برای دریافت مجوز کار برای کانادا است. برنامه IEC به شما اجازه می دهد تا حداکثر دو سال در کانادا زندگی و کار کنید، بسته به ملیت و رده IEC. نامزدهای زیر دسته تعطیلات کاری ممکن است مجوز کار آزاد دریافت کنند، به این معنی که تقریباً می توانند برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنند.

برنامه IEC دروازه ای برای  اقامت دائم است ، زیرا تجربه کاری که در کانادا به دست می آورید ممکن است در هنگام درخواست برای مهاجرت دائم به کانادا مزیتی به شما بدهد.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا از روش انتقال درون شرکتی

کارمندان مشاغلی که مایلند کارمند را به دفتر، شعبه یا شعبه خود در کانادا منتقل کنند.

کارگران باید در یکی از سه دسته تعریف شده قرار گیرند:

  • مدیران اجرایی  عمدتاً مدیریت شرکت یا یکی از اجزای اصلی آن را هدایت می کنند و فقط نظارت کلی (در صورت وجود) را از مدیران سطوح بالاتر دریافت می کنند.
  • مدیران ارشد  تمام یا بخشی از شرکت را مدیریت می کنند و بر کار سایر مدیران یا کارمندان حرفه ای نظارت یا کنترل می کنند.
  • کارگران با “دانش تخصصی”  می توانند دانش تخصصی از محصول یا خدمات شرکت، یا سطح پیشرفته ای از تخصص در فرآیندها و رویه های شرکت را نشان دهند.

در همه موارد، کارگرانی که به کانادا منتقل می شوند باید حداقل یک سال سابقه کار تمام وقت در شرکت خارجی داشته باشند و برای انجام کارهای مشابه به کانادا بیایند.

چه مزیتی دارد؟

کارفرمایان مجبور نیستند برای ارزیابی تاثیر بازار کار (LMIA) درخواست دهند تا مجوز کار صادر شود. این روند را به طور قابل توجهی ساده می کند. علاوه بر این، تجربه کاری به دست آمده ممکن است به درخواست نهایی برای مهاجرت دائم به کانادا کمک کند.

مهاجرت به کانادا از روش قراردادهای تجارت آزاد

کارگران و بازرگانان خارجی واجد شرایط از کشورهایی که توافقنامه تجارت آزاد موجود با کانادا دارند که شامل مبادله متقابل دسته های خاصی از کارگران است.

برنامه کارگران خارجی موقت (ارزیابی تاثیر بازار کار)

ارزیابی  تأثیر بازار کار (LMIA)  ممکن است توسط یک نامزد شغلی در ارتباط با یک کارفرمای بالقوه در کانادا که یک پیشنهاد شغلی به آن نامزد ارائه کرده است، در نظر گرفته شود. کارفرما باید ثابت کند که هیچ شهروند یا مقیم دائم کانادایی مناسبی برای انجام این کار پیدا نمی شود و هزینه های مربوطه را پرداخت می کند. کارفرما همچنین برای اینکه واجد شرایط استخدام کارگر خارجی باشد، باید شرایط دیگری را نیز برآورده کند.

دو نوع LMIA وجود دارد: یکی برای کار موقت در کانادا تحت برنامه کارگران خارجی موقت (TFWP)، و دیگری برای مهاجرت دائم به کانادا از طریق  اکسپرس اینتری  (به بالا مراجعه کنید).

مجوز کار برای همسران و شرکای کارگران و دانشجویان خارجی

همسران و شرکای حقوقی برخی از کارگران خارجی و دانشجویان بین المللی در کانادا.

شما ممکن است واجد شرایط یک مجوز کار باز باشید اگر:

  • همسر یک کارگر ماهر در شغلی تحت نوع مهارت 0، A یا B طبقه بندی ملی شغلی (NOC) که برای شش ماه یا بیشتر در کانادا تایید شده است، یا
  • همسر یک دانش آموز خارجی در یک مدرسه دولتی پس از متوسطه، مانند کالج یا دانشگاه یا کالج d’enseignement général et professionnel (CEGEP) در کبک.

مهاجرت به کانادا از روش تحصیل در کانادا

افرادی که مایل به ثبت نام در یک برنامه تحصیلی در دانشگاه یا کالج در کانادا هستند.

برای برنامه های تحصیلی بیش از شش ماه، مجوز تحصیل مورد نیاز است، برای دریافت مجوز تحصیل، یک دانشجوی بین المللی باید نامه پذیرش به DLI و مدرکی مبنی بر بودجه داشته باشد.

مهاجرت به انگلستان